Search users like: @justinbieber or tags like: instalove


Maslina Ramli mdm_alinn's profile photo/

Maslina Ramli

@mdm_alinn

Images by @mdm_alinn

... Ada yg wasap akk xde stok lagi ke kek coklat kukus malam2 nihh.. Dah x boleh tggu katanya asik terbayang jerr ni.. Sabarrrr ya akak2 adik2 manis...esok pagi akak cpat2 buat da siap akak antakan ya.. Ada yg nak selit order lagi utk esok? Mehh cpt2 wasap akak yaa.. 0️⃣1️⃣9️⃣7️⃣7️⃣5️⃣7️⃣5️⃣6️⃣0️⃣ #kekcoklatcheesekukus

3/22/2017 6:08:25 PM 0

... Mulailah setiap hari dengan senyuman dan akhiri dengan senyuman ... #warnawarnikehidupan...

3/22/2017 7:34:52 AM 0
Sponsored ads

Ohh stoberi... Ohh cekelet... Potong2 stoberi nk ltak kat brownies td... Terbayang2 stoberi kat pasar malam @Cameron tu.... Selamat malam awak! Mimpi brownies n cheese cake ehhh

3/19/2017 6:08:40 PM 1

Hai awak.... Hensem boy ni laa yg tlg antakan coklat cheese akak..Lama2 nanti tauu laa jalan kat Kluang ni kan... #sayasulungdiabongsu

3/19/2017 3:17:47 PM 0

Ok... Jerit2 dia suruh ibu berhenti kjp..ajak ambil gambar..Dia suka sangat sbb dia lebih tinggi dr ibu ...tapi bl ibu cakap berat ibu masa umur mcm kamu ibu lagii ringann tauuu hahhaa... Gelakk anak beranak #anak kembar sorang lagi tukang ambil gambar

3/17/2017 4:27:07 PM 2
Sponsored ads

Assalamualaikum.. Salam Jumaat.. #usahadoatawakal

3/17/2017 5:19:30 AM 0

Tok abah pesan kat Nabil.. Jgn gaduh dgn kakak kembar.. Nabil kata kakak yg slalu buat dia dlu.. Punca?... Remote TV laaa puncanya kannn Nanti cuti sekolah kita jmpa lagi yaa tok mak tok abah

3/14/2017 12:33:10 PM 3

...Peliharalah kesihatan anak anak kami dihari peperiksaan nanti. Permudahkanlah mereka menjawab soalan ketika peperiksaan nanti....Berikanlah ketenangan kepada mereka ketika menjawab soalan, jauhilah mereka daripada perasaan resah dan gelisah.. Minggu peperiksaan.. Pagi dan petang.. #goodluck

3/12/2017 4:49:52 PM 2
Sponsored ads
Sponsored ads

Next Page



Try some popular tags:

#instagrammers #igers #instalove #instagood #follow #comment #shoutout #photography #iphoneography #androidography #filter #filters #hipster #photo #photooftheday